Sunday, September 30, 2012

Air Asia Travel 360 (Travel3Sixty)


Air Asia Travel 360 (Travel3Sixty)
Laman web air Asia Travel3Sixty ini merupakan satu idia yang "brilliant" dari air asia, dengan ada web ini promosi air asia menjadi tidak terbatas dan mendapat perhatian ramai peminat. Dilaman web ini para traveller dapat berkongsi kisah2 perjalanan mereka di blog air asia ini. Jika penulisan anda terpilah anda akan mendapat hadiah dari Air Asia berupa Vaucer dan sebagainya. Orang ramai akan tertarik untuk travel ke sesuatu destinasa dan teruja hasil pembacaan blog2 ini. Memang Idea Bijak Air Asia ini. Anda boleh melayari web ini di link berikut

Web : http://www.airasia.com/travel3sixty/


Bagi peminat Fotografi, web ini turut menyediakan FOTOBLOG dimana anda boleh menghantar gambar2 yang menarik. Beribu2 orang hantar gambar ke web ini dan hanya yang terpilih sahaja akan di pamerkan. jadi jika gambar anda dipamerkan ia adalah suatu kebanggaan untuk diri anda. Saya juga turut menghantar sekeping gambar yang saya ambil di puncak Gunung Kinabalu berpakaian Raya, dan terpilih.. bestnya.

Selain itu ada juga Foto Contest, jika anda menang mana2 contest anda juga akan mendapat hadiah seperti Vaucer tiket penerbangan, Hotel dan Poin Big dari Air Asia. Menarikkan :). Sesuatu yang tiada pada MAS. Mungkin itu sebabnya Air asia masih menjadi pilihan utama penduduk Malaysia jika hendak Travel.

Selepas ni saya juga akan masuk mana2 contest di Air Asia web ini. Moga2 selalu dapat Vaucer tiket penerbangan :). Bestkan hidup kalau dapat travel Free, dapat tengok negara orang, budaya orang dan akhir sekali dapat mengelingi Dunia dengan kos yang murah dan efektif.

Sekian..

3 comments:

  1. Congrats Mydy...bestnya dpt tix free...any destination ka???

    ReplyDelete
  2. Salam Su.
    Yang ni takde free gift. tapi kalau masuk Contest ada hadiah vaucer. Cuma kena ambik gambar dengan poster " I'm Here". Pegi Manila tak ambil gambar camtu ker, kalau ada ambik boleh cuba submit.. mana tau menang boleh dapat vaucer tiket free lagi.

    ReplyDelete
  3. Salam Mydy, tatau pun ada contest ni, aci x sy edit pic...tepek "i'm hee" hehehe...

    ReplyDelete