Thursday, April 26, 2012

Ikan Bawal Goreng Bandar Perda



Ikan Bawal Goreng

Bandar Perda Bukit Mertajam Pulau Pinang memang tidak asing lagi dengan menu ikan bawal goreng ini. Jalan2 cari makan kali ini saya ingin mencuba ikan bawal goreng yang pernah saya makan beberapa tahun yang lepas. Ketika itu secara kebetulan datang penang member bawa makan kat situ. So trip kali ini saya cuba mengingat kembali lokasi yang saya pernah datang. Jumpa juga tempat ni. Saya singgah makan di kedai hujung yang nampak maca best. Kedai Bawal goreng dengan Nasi lemak. Kat sini ada beberapa kedai yang juga menjual ikan bawal goreng ini. mengikut kata orang ramai, antara kedai yang mendapat sambutan adalah antaranya adalah Wan Zai Bawal Goreng.


Bersambung.....

2 comments:

  1. mai penang tak habaq aaaa...

    ReplyDelete
  2. But, then as you have restricted possibilities for a no-carb breakfast menu,
    you can take into account these as breakfast possibilities.

    ReplyDelete