Monday, February 27, 2012

Taman Negara Gunung Tahan


Taman Negara Gunung Tahan
Trip Kali ini saya berpeluang meninjau Taman Negara Gunung Tahan melalui Kuala Tahan. Trip selama 3h2m ini bermula pada hari jumaat 24 - 26 Feb 2012. Walaupun bukan trip adventure ataupun trip outdoor tetapi saya sempat meninjau serba sedikit lokasi dan juga pakej aktiviti yang ditawarkan disini. Trip ini merupakan trip jabatan tempat saya bertugas, yang mengadakan bengkel peningkatan kualiti organisasi. Jadi kesempatan yang terluang saya gunakan untuk survey dan dapatkan info untuk menganjurkan trip2 seterusnya.


 

akan bersambung.......... 27 Feb 2012...nantikan...memandangkan wordpress sudah boleh upload gambar seperti biasa maka mungkin cepat sikit saya update :D.

5 comments:

  1. Tmn negara pahang & royal belum ....... tggu peluang jerrrr. dah propose kt comp tuk team building cam x de good news. kena g sdri la gamaknya

    ReplyDelete
  2. kak bib boleh buat aktiviti next time ni..

    ReplyDelete
  3. blk dr KK nanti akak start usha tpt2 cenni. nak try chalet sampan royal belum. tuk satu fmly pakej dia rm1500

    ReplyDelete
  4. jika berminat untuk mendapatkan pakej taman negara yang murah & menarik... boleh melawat FB Taman Negara (DanzTravel). memang berbaloi-baloi.. :)

    ReplyDelete
  5. Salam En Rusdan
    Terima kasih kerana singgah di blog saya. Bertemu juga kita akhirnya di Taman Negara secara kebetulan. Salam perkenalan dari saya.

    ReplyDelete