Friday, February 17, 2012

Iklan Kekosongan Tempat Mendaki Gunung Kinabalu

Berikut adalah request dari salah seorang pembaca blog saya. Jika berminat sila hubungi beliau terus. Terima kasih
From: Nad Baharuddin <nutdeya@gmail.com>
To: hamydy@yahoo.com
Sent: Friday, 17 February 2012 12:14 AM
Subject: Kinabalu.Bantuan Hebahan.

Salam En.Hamydy.

Saya ingin meminta tolong kepada encik Hamydy untuk menghebahkan kepada rakan2 yang ingin mendaki Mt.Kinabalu seperti buiran dibawah.


Pakej : 3H2M

Tarikh : 3 julai hingga 5 julai.

Tempat kosong : 5 orang

Mendaki melalui Mesilau.


Pada saat-saat ini 5 org  group saya tidak dapat pergi. Bayaran deposit telah dibuat. Minta bantuan encik jika ada yang berminat.

Jika ada yg berminat saya akan berikan sebut harga pada mereka. Yang pasti memang jimat sbb saya uruskan sendirian berhad tanpa agen.
--
Have a nice day..
TeNad Baharuddin

7 comments:

  1. kalau boleh letak la kosnya kt sini...boleh saya tanyakan pada kawan2 saya...

    ReplyDelete
  2. Salam Azmeen

    en Nad Baharuddin, tak letak harga. dia mintak siapa yang berminat supaya hubungi beliau dahulu melalui email.

    ReplyDelete
  3. Tq en.hamydy atas hebahan d atas. Azmeen kos keseluruhab utk mendaki 3h2m adalh rm 630 tdk tmsk tket flight.tq

    ReplyDelete
  4. huhuhu...nk pegi tapi hari persekolahan....sedihnye

    ReplyDelete
  5. interested on the package in early july 2012. harga dah tetap at rm 630 untuk keseluruhan trip? apakah prosedur lanjut yang perlu saya buat sebelum membuat pembayaran?

    ReplyDelete
  6. boleh join trip saya jun 2013 ni sy cadang buat cuti sekolah

    ReplyDelete
  7. Ada x yg bminat? Masih ade kekosongan.

    ReplyDelete