Tuesday, February 21, 2012

Mali's Corner Char Koew Teow Kampung Medan


Char Koew Teow Kampung Medan. Satu lokasi baru bagi saya yang dah lama tak buat jalan2 cari makan ni. telah dicadangkan oleh salah seorang pembaca blog saya yang suka juga makan. Gerai Mali's Corner ni terletak di kampung Medan.

Lokasinya senang sahaja iaitu berdekatan dengan deretan kedai kedai di kampung Medan. Gerai yang hujung. Terdapat juga gerai makan yang lain sebaris dengan gerai ini. Hasil Tinjauan saya mendapati memang ramai pengunjung yang makan disini.

Kesedapan : Mengikut lidah dan tekak saya = Rasa sedap boleh datang lagi :D

Maaf Pic kurang kualiti sbb guna camera phone cap ayam sahaja :D.

Gerai ini dibuka setiap malam. Tetapi ada jugak malam yang tetiba dia tutup tanpa notis.. saya tidak pulak tanya bila dia tutup.

2 comments:

  1. Rajin tul korang jln2 cari makan. cer try restrn ice room kt nilai. Akak nk tnya mana tpt ada menu kambing yg sedap esp. sup kambing (akak duk area shah alam)

    ReplyDelete
  2. salam kak bib

    Kedai restrn ice room kt nilai tu selalu saya lalau lalang depannya.. tak pernah singgah.. nanti saya cuba

    ReplyDelete